Alla inlägg under oktober 2008

Av Sara Rising - 31 oktober 2008 22:55

Nu är bilderna nerplockade från utställningen.


Ett stort och varmt tack för alla positiva komplimanger som alla besökare skrivit i gästboken.


Tack också till alla er som kom på mitt "föredrag" i onsdagskväll. Det värmde!

Ett extra stort och varmt tack till Nilla & Hilding för de vackra rosorna. Jag blev tårögd :-).


Nu måste jag leta vidare efter en ny utställning. Vet du någon, så tipsa mig gärna.


Kramar Guntan

Av Sara Rising - 29 oktober 2008 21:31

Åh, nu har jag haft mitt lilla föredrag. Det gick riktigt bra, fast jag var nervös. Det var 19 stycken (4 var bibliotekspersonal). Jag fick beställning på 4 böcker :-).


Av Nilla & Hilding fick jag en bukett rosor. Åh, Nilla är så underbart omtänksam. Jag blev så glad.


Här kommer lite bilder från kvällen & självklart på de vackra rosorna.

Av Sara Rising - 29 oktober 2008 13:08

Tack Johan (syssling) för att du förklarat hur man gör en film.

Detta är min första, så den är väl inte direkt proffsig, men ändå.


Ikväll är det "berättarafton" på biblioteket. Ska bli kul, spännande och nervöst.

Håll tummarna åt mig!!


Tack!

/Guntan

Av Sara Rising - 26 oktober 2008 19:52

Ja, då var det snart onsdag......

Känns lite nervöst, men ändå så skoj.

Har "skrivit mitt föredrag".

Eller, i alla fall lite stöd....


Ja, oj, det är nog lite nervöst ändå.


Jag är lite krasslig, men hoppas bli frisk till på onsdag. Men, jag tänker köra ändå, för en sådan här chans lär jag inte få igen.



Av Sara Rising - 26 oktober 2008 19:51

Nu finns det nya bilder i både "mina katter" & "andras katter" på hemsidan.

http://medlem.spray.se/guntansfoto.

Av Sara Rising - 24 oktober 2008 14:44

Hallå!

Ja nu finns gårdagens artikel även på nätupplagan.

Se länken nedan.

Så, nu alla släktingar och vänner kan ni läsa, utan att ha tillgång till Folkbladet (i pappers format).

http://www.folkbladet.se/nyheter/vikbolandet/artikel.aspx?articleid=4114415
Av Sara Rising - 23 oktober 2008 11:22

Jaaaa!

Idag finns det en bild på mina lantbruksbilder i Folkbladet och det står lite om mig och bilderna. Det står även att bilden på räven inte är fusk :-).

De råkade blanda ihop titlarna på fotoböckerna, men det spelar inte så stor roll. Folkbladet skrev även att jag ska vara på biblioteket och berätta på onsdag.......

Oj, oj, oj!

Livet leker......

Av Sara Rising - 22 oktober 2008 22:42

De ringde från biblioteket i Östra Husby idag och talade om att de varit där från Folkbladet. Folkbladets reporter hade ställt en del frågor om bilderna och mig och de tog kort på mina bilder. Jag fick namnet på reportern och ringde hans mobilsvar. Sedan ringde han upp mig :-).

Så, troligtvis står det något i Folkbladet imorgon torsdag.

Så roligt!

Att det skulle hända så mycket när jag frågade om jag fick ställa ut mina bilder kunde jag väl inte tro.


Idag kom min fotobok om hösten....

Jag är nöjd, förutom att jag var trött och det var mitt i natten när boken var klar. Det innebar att jag missade lite i textkorrigeringen....

Ja,ja, den var ju lite billigare, så jag får ha den som ett "demoex" & trycka en ny med korrigeringarna.

Det är inte alltid det är så lyckosamt att vara snabb......


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards