Alla inlägg under oktober 2008

Av Sara Rising - 19 oktober 2008 23:39

Jag har nu laddat upp lite fler bilder i albumet "Mina katter" & i albumet "Höst". Dessutom så har jag nu skrivit © Guntans Foto på alla bilder. :-)

Så, nu syns det att du laddat hem mina bilder......så det är väl lika bra att du låter bli. Bilderna ser ju mer proffsiga ut nu med © Guntans Foto på ;-).

Ye!

Ha en bra vecka gott folk!


Av Sara Rising - 16 oktober 2008 20:07

Efter jobbet åkte jag till Östra Husby (passerar ju varje dag) och spanade in min fotoutställning. Många har skrivit i gästboken, det är skoj. Tyvärr har en del skrivit tråkiga saker, men det får man väl ta antar jag. Får försöka fixa till det sedan. På bilderna kan ni se hur utställningen ser ut och på den affisch de gjort inför mitt "föredrag". Ha,ha det ska bli skoj, men nervöst.


Av Sara Rising - 13 oktober 2008 16:25

Japp, då var det klart när det ska bli "berättarafton" på biblioteket i Östra Husby. Det blir onsdagen den 29 okt kl. 18.00 (v.44).

Jag kommer då att berätta om mina bilder, mina fotoböcker och hur jag har gjort mina fotoböcker.

Har fått en förfrågan idag om att ställa ut mina bilder på ett annat ställe.

Mer information kommer, ifall det blir av.

Men, det är otroligt roligt att bli efterfrågad.

Jag vill bli fotograf!!

Av Sara Rising - 12 oktober 2008 23:53

Jaha, då var man äntligen färdig med hur fotoboken om hösten ska se ut. Tänkte ju vänta lite innan den trycks, men råkade se att det var 20% fram till 20 oktober. Skynda! Skynda!

Ja, då var jag bara tvungen att skapa den och ladda upp den.

Nu är den alltså på tryckning och bör väl komma om sådär 1-2 veckor.


Titeln blev: Hösten, en kaskad av färger.


Jag tror den blir ganska bra...... :-)

Av Sara Rising - 12 oktober 2008 20:37

Jag är bara så glad. Äntligen har jag lyckats ta en bild på ett flyttfågelsträck. Det är kanske inte den bästa, men jag har velat ha det på första sidan i min höstbok. Det vara bara att ta kort i nattlinnet....

Hurra!

Av Sara Rising - 11 oktober 2008 20:41

Måste bara sätta in bilder på den otroligt sockersöta Symfoni 9v.

Finns det någon vackrare katt? Skulle inte tro det.

Det kommer att göra ont när hon flyttar om 3 veckor :-(.

Hon är ju min lilla fotomodell.....

Av Sara Rising - 9 oktober 2008 19:43

Har ikväll varit och satt upp fotografier på biblioteket i Östra Husby.

Utställningen kommer nog att sitta t.o.m vecka 44 (kanske längre).

Ni som har möjlighet att åka dit, gör det och skriv gärna en rad eller två i gästboken.

Deras öppettider är:

Måndag: 13-16
Tisdag: 15-19
Onsdag: 13-17
Torsdag:15-19
Fredag: 13-17
Lördag: stängt
Söndag: stängt


Jag ska åka dit och fotografera den och lägga ut....


Av Sara Rising - 6 oktober 2008 19:17

Hm, jag har ju en widescreen skärm på min dator....

Glömde bort att det jag har centrerat på min dator hamnar väldigt långt till höger...

Ja, nu är det fixat.

Upptäcker att det typsnitt jag valt inte finns på alla datorer....

Ska fundera ett tag till, men det kanske byts till något av windows standardtypsnitt.


Du Helen, jag skriver på svenska så jag fattar själv :-)

hahahahahah


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards