Alla inlägg den 15 november 2009

Av Sara Rising - 15 november 2009 16:47

I torsdags när jag kom hem från jobbet, så möttes jag av blod i hallen, trappen, köket, sovrummet och TV-soffan.

Min första tanke: Vilka två katter har haft ett rejält slagsmål?

Men, ingen katt var skadad....

Upptäcker att Florina var blodig där bak.

Hm....missfall för tredje gången. Nej, det blir inga raskattungar här inte.......

Hon kan nog inte få ungar......bara missfall.


Igår kväll (lördag), så låg jag och lyssnade på Silvers dagliga motionsträning i hans hamsterhjul.

I morse så tittade han inte yrvaket ut, som han brukar när jag passerade buren.

Ja, ja, han låg väl sov tänkte jag.

När jag skulle ge katterna torrfoder från fodertunnan, så låg något litet och silvrigt bakom den, under elementet i köket. Jo, nog var det Silver alltid....

Han måste ha tagit sig ut genom gallret, för buren är stängd....

Ja, när han väl kommit ut, så hade han ingen chans mot de katter som var inne inatt.

Men, han var inte uppäten....bara ihjälbiten.


Så frågan är: Vem står på tur???

Antagligen jag.....

På torsdag kommer brandskyddsmyndigheten hit och skall göra en brandskyddsgenomgång.

Hm.....måste städa och diska......

Jobbar måndagkväll. Kör onsdagkväll.

Ja, jippi, nu vet jag gör tisdagkväll/natt.

Man kan bara hoppas att jag får svininfluensan, för då kan dom inte komma :-)


Mmmmmmm så är det vara hemsökt av döden.....


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards